Wednesday, October 13, 2010

Piala Malaysia:SELANGOR


Berehat sebentar daripada informasi tentang sambung belajar di UKM. :D
--------------------------------------------------------------------------------------------

 
Dah lama rasanya tiada cerita tentang bola.

Aku tertarik nak cerita gak pasal bola sebab aku memang tak puas hati dengan penyokong-penyokong Kelantan semalam.

SERIUS MACAM ORANG JAKUN!!!

Suka cari pasal, suka cari gaduh.. (motto yang sesuai untuk mereka :p)

Aku pernah tulis tentang apa yang FAM patut buat kat penyokong2 mereka ni. Malas nak godek balik.

Sekali lagi aku nak tekankan bahawa tindakan lebih tegas patut dikenakan. Aku terkilan gila sebab FAM tarik balik tindakan yang pernah dikenakan pada pasukan Kelantan dulu.

Kepada FAM, percayalah… mereka ni TAK PERNAH INSAF DAN TAKKAN INSAF.

Jadi, FAM patut kenakan tindakan yang lebih tegas kepada penyokong-penyokong jakun ni.

Aku juga bengang sebab kalau penyokong atau pemain SELANGOR yang buat hal.. kemain lagi FAM kenakan tindakan segera dan tegas.

Tengok je semalam. Taulah kat sana senang dapat bekalan mercun!!


Macam *&^*&^^!!!


PIIIIRRRRRRRAAHHHH!!!!!!



FAM bungkus aaaaaa!!!!!!



Daripada,
Peminat setia pasukan MERAH KUNING

2 comments:

Alke said...

sabar dikkk....jangan cop penyokong kelantan je jahat...skang nie, penyokokng selangor dah makin hebat!! yang balin gmercun KLCC kat PBSM tu, peyokong selangor laa...

sebenarnya, selangor v kelantan kena ada tight security, sebab dua2 fan ni dah makin hebat...senang cite, mengepalai angkatan hooliganz of malaysia!!!! red giant n red warrior

Nur_MW said...

hooliganz tu, hooliganz gak bro. Apa cite luar stadium penyokong selangor ada kena belasah terus, sampai lemah, baju koyak rabak pastu senang-senang campak dalam kete WAJA? depa ni kat ukm pun kaki gaduh... sebab tu motto tu sangat-sangat sesuaiii... *depa tak nak heboh atau mmg tak nampak atau buat-buat tak nampak kot, maklumlah dah ada ore kuat dalam tuh*