Friday, December 31, 2010

Selamat Tinggal 2010, Selamat Datang 2011 (1)

Tahun 2010 aku tinggalkan penuh dengan senyuman. Sehingga ke penghujung tahun, Alhamdulillah, rezeki masih datang mencurah. Tiada azam yang telah aku tuliskan, cuma aku melangkah satu persatu dengan penuh keazaman di hati. Dengan bantuan dan doa CH, Ibu bapa dan adik beradik, aku semakin yakin melangkah ke depan. Aku sangat berpuas hati.





Tahun 2011, aku mengharapkan yang lebih baik. Insyallah, jika aku terus berusaha, kejayaan pasti akan menjelma.




Bertambah lagi usia aku. :D





p/s: tiba-tiba aku rasa tersangat rindu dengan budak comel 2 orang tu. Kakak sangat-sangat rajin dan petah berkata-kata. Comel sangat tadi masa di butik pakaian sibuk memilih pakaian untuk Cik Ngah dan Ibu. Dan.. semua pakaian yang Kakak pilih cantik-cantik wooo!! High taste gak si kecik ni :D. Masih berlegar-legar di fikiran ni gelagat si Kakak. Kalaulah boleh dirakamkan tadi. Sweet moment :). Adik lak, tak boleh blah ngan posing-posing manja dia. Ketawa sangat comel dengan gigi nak tumbuh sebatang lagi. Rasa nak gigit-gigit muka si kecik tu. Comel sangat, sangat, sangat... kalau dia nangis, suapkan je makanan, sure senyap! nangis suap, nangis suap, nangis suap sampai dia relax. Hahahahahahaha....





No comments: