Thursday, December 23, 2010

New Organizer

Memandangkan tahun 2010 sudah semakin sampai ke penghujungnya, maka dengan itu di umumkan bahawa organizer yang baru diperlukan for her and for him.

For the past 2 years i've been using the same cover for my organizer cuma dalam saja yang berubah. Means, aku buka cover, simpan isi yang lama dan aku masukkan isi yang baru. Ha! dan yang bahagian dalam tu i designed it by my own. Ini semua sebab tak dapat cari organizer yang bertakhta di hati. So, I ended up design sendiri dan cetak. Baru senyum lebar CH sebab dah malas nak teman aku gi cari organizer sana sini. Serius cerewet! padahal organizer lebih kurang sama jek :p






CH pula, tahun ni aku dah bagitau, let me choose. Sebab yang dia ada semua yang bosan. Terlalu 'kekerjaan' sebab tu lah nampak dull jek dan dia macam tak happy tiap kali buka organizer. Muahahahahahaha.. so, kali ni let me choose. Dah kena warning tak nak warna warni sangat macam yang aku suka buat. Nanti orang ofis ingat dia 'sesuatu'. Takde maknanye Jahhh......

Maka proses mencari pun bermula. In and out dari satu kedai ke satu kedai... google... google.. google maka ternampaklah video ini yang menarik hari. From moleskine....

Taken from here

Oh my.. aku suka sangat dengan ruang-ruang yang besar itu. Aku boleh tulis besar-besar, boleh lukis gambar-gambar kartun... boleh conteng sana sini. Aku suka dan terus jatuh cinta. Huhuhuhuhu... ok, sudah ada 1 pilihan untuk aku dan CH. Sungguh pandai mereka ini mempamerkan iklan. Aku pernah nampak di Kinokuniya but tak dapat nak tengok inside since dah kena wrapped. So, aku holdkan dulu sebab nak tengok macam mana dalamnnya. Sesuai atau tidak dengan aku. But now... no turning back! Im going to have it.


pic from here

Membuatkan aku bertambah jatuh hati kalau aku jumpa organizer punya cover, akan ku usahakan untuk mendapatkanya. Boleh letak pen warna-warni banyak-banyak... aku suka! aku suka!

Dan yang paling penting sesuai for him dan sesuai for her. Yeaaaaa... *clap*

No comments: