Wednesday, September 8, 2010

Mari Berurut....






DI BANDUNG!!!!!

MON REVE DAY SPA & FAMILY REFLEXOLOGY.
Located @ JL. SUMATRA NO 9, BANDUNG, 022-4209989

Ye kakak-kakak.. makcik-makcik, setelah penat mengharungi lautan manusia di pasar baru dan menjelajah dari satu FO ke satu FO jangan lupa untuk singgah di sini.

Itenari kami tak termasuk untuk ke spa urut mengurut ni but since kami punyai lebih masa kami pun minta Pak Us (merangkap supir kami) untuk membawa kami ke spa yang terbaik dan best dan semestinya bersih.

And he chose this place. Masa kami pergi sini kaki aku macam dah nak tercabut dah. Tapi bila keluar jeee.. macam nak sambung balik shopping. Tapi dah malam.. Dinner time!!! :p

So, kepada sesiap yang masih lagi gagah untuk ke BANDUNG @ INDONESIA ni... singgah la di sini. Servis tip top! Minta urut kaki, but satu badan dia urut. Harga sangat-sangat berpatutan. Tempat pun best.. bersih, selesa dan tenang.
90 minutes = RM24 (pada kadar RM1 = Rp 0.0036)
Kepada para suami dan abang-abang.. sila request sang PRIYA ye. Kalau nak ceweknya.. kalau kakak-kakak dan kak cik bagi no hal la.. ON.
Tapi aku bagi BIG NO!!
bila di tanya "untuk bapanya mahu priya atau cewek?" aku terus jawab "PRIYA!"
Sekali lagi aku tekankan.. ini khas kepada sesiapa yang gagah yang mahu lagi ke sana ye memandangkan mereka sibuk nak sapu rakyat MALAYSIA.
MACAM HAMPEH INDON BENDERA tu!! PEMERINTAH dia pun macam takde kuasa.. macam relakan je mamat-mamat ni bakar bendera kita.. caci maki kita.. nak ganyang kita.
Nasib aku bukan SUPERMAN.. kalau tak memang aku dah Fire dia orang ni! eh.. Superman leh fire ke? belasah laaa..
Nway, aku mmg dah lama stop layan lagu INDON, TV INDON, DRAMA INDON, MOVIE INDON atau ambil tau pasal artis-artis depa ni. Ditambah lagi.. sekrang aku sangat-sangat bias dengan student mereka di sini. Lantak pi.. malas aku layan. Gerai-gerai INDON atau kedai-kedai yang ada pekerja INDON seboleh mungkin aku jauhkan! OUT!!
Kepada Era, TV3, Hot FM dan media-media lain yang masih memuja mereka ni, ketahuilah kami antara rakyat Malaysia dan sudah bosan dengan lagu, drama, filem dan cerita mereka. Tolong-tolonglah kurangkan.. kalau nak juga, buatlah dalam 5 jam 1 satu. Bukan 5 lagu dalam 1 jam.
To TV3, korang dok sibuk-sibuk cakap pasal pembelaan artis Malaysia.. sibuk cakap pasal cintakan negara.. beli barangan tempatan, tapi aku perasan tiap kali abis satu rencana ke... talk show ke... gossip show ke.. korang pasang gak lagu-lagu INDON ni. Awat.. lagu Malaysia tarak ka? Aku rasa sekarang ni lagu-lagu kita semakin bagus.. cuma korang jgn bias sgt.
Kalau cerita amah INDON kena dera, cerita berhari-hari di media... berjela-jela.
Tapi kalau cerita aman INDON buat jahat/merompak/mendera anak majikan/ membunuh.. cerita tak jelas. Sangat-sangat sedikit sampai aku kadang-kadang konpius yang buat cerita ni wartawan INDON ke wartawan Malaysia?
Eh.. eh.. dah tukar lak tajuk.
Layan je laaa... sebab aku tengah bengang dengan mamat-mamat BENDERA INDON yang ntah apa-apa! Macam orang gila.. ke memang depa ni gila. Akhir kata...
SAYA CINTA MALAYSIA!

No comments: