Monday, March 1, 2010

HELP!!



Halooo.. aku kembali setelah bercuti panjang.

FRESH!!! :) :) :)

Kawan-kawan dan pembaca-pembaca sekalian... I NEED YOUR HELP.

Aku tengah mencari tempat yang aku boleh dermakan baju-baju lama.

Banyak dah tempat aku call dan banyak yang agak keberatan nak terima.

Kalau anda tau tempat yang boleh menerima seadanya, bagitau ye.

Takdelah banyak tapi baju-baju masih elok sangat.

Tolong ye.. terima kasih in advance.

Oh ya... jika anda juga mempunyai koleksi2 lama juga boleh membuat sumbangan once aku dah dapat tempat yang sudi menerima.

:)

5 comments:

samjap said...

Halo my friend !
Happy belated birthday !Ko dah tak update facebook ke? Apsal tak de reminder bday ko on the 25th?
Aku balik end of March....sapa2 kawin bagitau aku, aku nak amik penuh sepinggan lagi macam masa Rose kawin dulu....hhehehe
Rajin2 belajar, nnt boleh g overseas for PhD ! Amin !

Liyana said...

I selalu kumpul,hantar kat kampung, ada satu keluarga orang susah.

Kalau kat KL, I bagi aje kat cleaners kat office & kondo. Tapi baru hari tu nampak ada kotak untuk derma baju kat Jusco Setiawangsa. Kotak tu warna putih, kat parking lot.. dekat aje dgn machine bayar parking.

Nur_MW said...

Samjap: Thank u!! Tua dah aku :p Facebook dah tak aktif. tak dan aaa... hahahahaha.. Takat ni takde berita sape2 kawin. Semua senyap sunyi jek. Ko balik nanti buatla makan2... kalau takde pape aku dtg. leh tgk anak ko... x pernah tgk betul2 lagi. tgk gambo jek

Liyana: thanks yana for the info :) Nanti nak jenguk2 kat jusco setiawangsa. Hopefully jusco2 lain pun ada buat juga la.. and nak tanya cleaner kat ofis mana tau depa nak kan.. tak terfikir lak. Hehehehe.. thanks ye! :)

Alke said...

ade orang nak, untuk orang takde rumah kat kl. sila hubungi abang.

Nur_MW said...

haa!! cun2.. nanti call aaa...