Friday, January 22, 2010

Perhatian


Sejujurnya aku bukanlah manusia yang suka menjadi tumpuan.

Tumpuan dengan semua mata dan perhatian terarah kepada aku.

Serius... aku tak boleh.

Aku dengan automatiknya akan menjadi seorang yang tidak tentu arah.

Menggagau sana sini.. atau kalau di rumah.. aku terjerit-jerit atau jadi ntah apa-apa.

Buat muka yang pelik-pelik.

Tersengih-sengih.

Hahahaha.. tak percaya?? percayalah..

Sebab tu bila bos puji aku.. aku rasa macam nak pindah keluar dari ofis.

Gilakan???

Aku segan dengan seniors. Segan gila.

Nasib esok hari Sabtu. Legaaa... harap-harap Isnin nanti semua orang akan lupa.

3 comments:

Alke said...

oi, take the pujian la, anggap satu hadiah untuk usaha, jangan nak low profile sangat...nanti orang pijak kita..skali-skala kena gegar gak

Nur_MW said...

hehehe.. ok bro!!

ain said...

haha.kn dh kna lecture dr abg...tp mmg btui pun,kalo kna puji,mulela buat gaye ntah pape..haha