Sunday, October 11, 2009



Di ambil dari sini


PAPADOM.

Antara hasil karya Afdlin Shauki yang terbaik untuk tahun ini selepas Setem.

Filem yang lengkap! Drama, komedi, lawak dan senario kekeluargaan.

Aku akan tunggu VCD asli keluar dan aku syorkan untuk kamu semua menonton cerita ini.

Seronok gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Aku ketawa tak ingat.

Bila sedih, air mata berderai2 mengalir keluar.

Kira-kira aku boleh golongkan antara filem yang WAJIB DITONTON oleh semua rakyat Malaysia.

Liyana Jasmay berlakon sangat-sangat bersahaja.

Afdlin Shauki tak yah cakaplah, ditambah lagi dengan No0rkhiriah.

Pelakon2 lain juga tidak kurang hebatnya.

Aku tak sangka, senior yang jahat tu Scha. Watak yang berbeza dari biasa.

Memang berbaloi untuk ditonton seisi keluarga.

Gambar/Sinopsis boleh dibaca di sini.

Blog Afdlin, klik sini.

INGAT YA.. LUANGKAN MASA ANDA UNTU MENONTON CERITA INI.
SANGAT-SANGAT BERBALOI.
:)

No comments: