Tuesday, August 4, 2009

Masa kecil2 dulu kalau bergambar, aku suka buat aksi macam ni

atau macam ni Eh.. bukan gaya terbangmacam tu, tapi berdiri tangan mesti naik ke atas.

aku suka layan Barney & Friends sebab suka sangat dengan lagu tema dia.

I LOVE YOU, U LOVE ME

WE ARE HAPPY FAMILY

WITH A GREAT BIG HUG AND A KISS FROM ME TO YOU

WON'T YOU SAY U LOVE ME TOO

kenapa entry aku macam ni?

Sebab aku tengah bosan dan mahu lepak depan tv sambil layan movies.

Aku sangat sangat sangat suka memandu sebab masa memandu, terutamanya waktu aku tengah memandu sorang2, inilah masanya otak aku akan ligat berputar2 berfikir untuk membuat planning untuk kerja pada hari itu atau planning untuk masa depan. Driving seolah-olah memberi ketenangan kepada aku.

Lebih2 lagi kalau Cinta Hati ada disebelah . Dia akan bercerita tentang banyak perkara.



Tapi aku benci traffik jam!!! (cantikkan gambar ni?) hehehehe..

Entry ini sangat2 merepek. :p Apa-apa pun aku cuma nak cakap

dan I just want to be happy with mylife, my luv and my family yeaaaa!!!


No comments: