Tuesday, June 23, 2009

Aku tengah kumpul duit for Mr.Berry.. oh.. luv it so much!!

Aku masih ingat lagi pertama kali berjumpa, Mr. Berry jauh nun di sana sedang dipegang oleh Mr. Nick which is he was searching for something for his investigations.


Sejak tu, aku dah mula mencari-cari, menanti episod2 yang ada watak Mr. Berry, nasib banyak kali jugalah Nick dan Warrick membawa Mr. Berry kedalam scene mereka. Tiap kali nampak je Mr. Berry aku selalu terfikir, ok ke Mr. Berry ni? Besar sangat tak Mr. Berry ni? Tapi aku tau yang Mr. Berry sangat-sangat useful dan sesuai untuk penggemar2 kaki antara jaring ni. Terfikir juga bila Mr. Berry nak sampai Malaysia. Sekarang Mr. Berry dah sampai Malaysia and I'm thinking to get him. Oh oh oh.. aku memang sukaaaaaaaaa sangat!


Tak kisahlah bila boleh dapat.. bak kata Afdlin Shauki dalam cerita Soal Hati, Tanpa keberanian mimpi tidak bermakna, so maknanya, kita kena bermimpi dulu. Dari mimpi baru kita berusaha sebab kita ada tujuan.. nak cakap tujuan, itu bergantung kepada kita.

So, Mr. Berry.. nantikan kedatangan akuuuuu...




















Blackberry Bold




Blackberry Storm





Cun kan?? Cun sangat... Oh lalalalalala...

Pic from
here

No comments: