Friday, June 10, 2011

Wooohooooo.....

Cik Saudari, akhirnya faham pun SILENCE IS GOLDEN.

Oleh sebab itu, aku pun bagi bonus buat cik saudari dengan menyimpan sementara entry sebelum ini.

Namun, tidak teragak-agak mengeluarkannya kembali jika perkara yang sama berulang.

Aku pun tak nak blog aku ni ada adegan-adegan yang tak best.

Lebih-lebih lagi, aku sekarang ni nak menambahkan populasi penduduk di Malaysia, Insyallah.

So, nak happy-happy saja!!!

Nampaknya blog ni akan betul-betul berubah. Mungkin menjadi blog mak-mak. Hahahaha...

So, Meeha, niat main futsal kena tangguh sampai tahun depan la nampaknya ye....

Alhamdulillah, rezeki lain yang aku mohon, DIA bagi rezeki yang lagi besar buat aku ngan CH.

:) :) :)

3 comments:

samjap said...

WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW !!!!!! Congrats !!!!!!!Happy happy happy !
Rezeki ni mmg best ! Blog mak2 lah lepas ni, mak suka u !Dah berapa bulan beb? Heheh...kau tulis nama aku kat situ macam tau2 je aku baca blog kau.Bile nak jumpa ni? Aku nak meletop dah bulan depan !

Cammy said...

Congratulations! Jgn lasak sgt skrg. Lps ni takde lg sushi... Ice cream B&R blh kot...

Nur_MW said...

Meeha: 14 wks... hehehehehehe.. nway tahniah meeha, aku dapat SMS ko. Hihihi...

Cammy : hahahaha... tunggu tahun depan ek. aku skrang ni tahap malas gaban nak kuar tanpa CH. :p