Friday, June 18, 2010

Messi, Ji Sung and France


Messi oh Messi. Mamat ni memang gila! Memang one of the player.

Tengok dia main semalam teringat cerita Might Ducks. Ye, cerita budak-budak main ice hockey keluaran Walt Disney.



Kalau tak silap aku, masa lawan team Iceland Kenny Wu buat pusingan yang orang main ice pusing2 tu (ntah apa nama teknik tu). Pemain-pemain lawan terpegun tengok dia and he SCORE!!!

eh, paham tak apa yang aku cuba sampaikan ni? Aku pun dah tak ingat sangat cerita ni. Tapi lebih kurang macam tu la situasi masa tu.

Messi pun aku tengok macam tu gak. Dia akan bawa bola gila-gila, gelecek sana, gelecek sini.. memang cantik la, kira-kira buat orang terpegun... then dia akan pass bola tu pada team member atau dia sendiri yang akan golkan. Haa... macam Kenny Woo tu laa... Muakakakaakakakakakaka..

Argentina 4 - Korea S 1.

Aku tengok Maradona ni dah macam Amitha Bachan je. Dulu, masa waktu-waktu genting perlawanan kelayakan ke Piala Dunia 2010, aku pernah buat entry untuk singkirkan Maradona as a coach. Aku bengang sebab Argentina struggle gila nak masuk pusingan akhir.

Tapi dalam pusingan akhir ni, I JUST LOVE TO WATCH HIM. Macam pak lawak pun ada gak aa. Tengok gelagat-gelagat dia and i think he made a promised to run naked if Argentina Win. HAA!!! kita tunggu...

Game semalam, Korea main kasar la pulak. Ji Sung puya level the only one yang aku rasa tinggi compare dengan team member dia yang lain. Ini pendapat aku je. Im hoping, Korea Selatan will go to the next round.

Asia untuk Asia! :p

France??? Down.. down.. down.. down...

Den memang tak minat France ni. Antara team yang paling aku tak sokong selain England.

So, France.. Down.. down.. down..

2 comments:

Alke said...

Messi = penjejak badai = Dewa.

ravishingpeacock said...

love messi ;)