Friday, December 4, 2009

Nur Kasih - Finale


Sangat sangat sangat sweet!!

Happy ending.. secara jujurnya, aku adalah penonton drama/wayang/cerita yang sukakan pengakhiran yang menggembirakan.

Aku akan terfikir lama jika pengakhiran yang sedih.

Aku tak suka.

Aku benci akan kesedihan.

Tak sampai hati.

Aku suka bila yang jahat di hukum. Tapi selalunya dalam wayang, hukuman untuk orang jahat sekejap sangat!

Kesimpulannya, aku suka sangat cerita Nur Kasih ni.

Antara ayat-ayat yang masih tergiang-giang adalah sewaktu Ustaz Hassan bersama isterinya.

"Isteri orang lain ada emas, isteri abang..,"
"Isteri abang.. ada abang"

Sangat menyentuh hati. Sangat sangat.
Hmmm... rindu lak dengan CH.

1 comment:

ain said...

ta pun suke ayat tuh.. satu lg dialog atr adam dgn kat psl adam lg syg nur tu.. sadis jer.. tersentuh jiwa ;)