Monday, November 23, 2009

Twilight



Aku lewat menonton cerita ni.

Since aku ni bukan peminat cerita2 hantu/pontianak/seram, etc.. jadi, cerita ni tak termasuk dalams senarai wajib untuk di tonton di pawagam

Tapi, malam semalam.. Star Movie telah menayangkan cerita Twilight jam 10 mlm.

Aku tengok sebab banyak diceritakan di akhar yang cerita ni dapat sambutan menggalakkan dari penonton2 wanita.

Heran gak, sebab biasanya cerita2 macam ni lelaku je yang suka.

Jadi, aku layanlah cerita ni Ahad lepas.

Now, i know why.

It's all about LOVE.

Cerita dia memang best.. aku khayal dalam cerita ni.

Tolak pelakon2 dia.. since aku tgk semua pucat lesi je kan cerita memang sesuai untuk di tonton oleh minah2 dan pakwe2 yang jiwang.

Hahahahahahaha


2 perkataan: CINTA dan KELUARGA.

1 comment:

Alke said...

ko keena tengok cite ni, ajak hubby ko skali, kalu dia minat LOTR, dia mesti minat cite ni skali, si bella akan kadi vampire paling kuat