Monday, July 6, 2009

Aku sekarang tengah sangat-sangat envykan kasut crocs. Masa mula2 crocs diperkenalkan di Malaysia aku tak minat sebab style dia yang pelik la sangatkan.

Memang sesuai dengan nama Crocs yang depannya agak besar seolah2 buaya yang sedang kelaparan. kekeke..

But then, one day, dalam keadaan mood aku yang dalam usaha memakai kasut (since aku ni jenis yang lebih suka pakai selipar) tengah usha2 kasut yang cantik dan sesuai dengan citarasa aku, ternampaklah satu katalog Crocs. Aku belek2, cun gak kasut dia. Sekarang ni dah banyak style... lawa2 lak tu. Aku pun start la buka web Crocs, nak tengok lagi banyak contoh dan outlet location.


Memang cun! mata aku dah tangkap satu design ni.. Hampir2 la nak beli. Bersungguh2 Cinta Hati temankan aku gi beli. Sayangnya, design yang aku nak ni tak ada di tempat yang kita orang tuju hari tu. So, aku tangguhkan dulu.


Aku tak boleh nak komen apa lagi, since aku tak pernah lagi menyarungkan kaki aku ni ke kasut Crocs. Tapi aku dah order satu from my sis and I will update and comment about it later.






These are two design yang aku sukaaaaaa sangat. The 1st yang aku impikan sangat2.. lawalaaaaa

Kaki aku dah gatal nak sarungkan ke Crocs ni. Will be update later once I start wearing Crocs..

No comments: